Гарантія / повернення

Всі питання щодо повернення товару належної якості або гарантійних зобов’язань у випадку виробничого браку продукції вирішуються у відповідності Закону України “Про захист прав споживачів”.

Якщо при отриманні товару ви виявили недоліки, зверніться до нашого представника або працівника служби доставки. Вони допоможуть скласти відповідний акт, за яким ви маєте право:

  • повернути товар з відшкодуванням витрат;
  • обміняти товар на аналогічний, що не має недоліків.

Що стосується повернення товару належної якості, але який не підійшов вам за якимось параметрами, то не підлягають обміну та поверненню:

  • Згідно з Додатком N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
  • Згідно з Статтею 13 пункту 5 Закону “Про захист прав споживачів” споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані, якщо договір стосується виготовлення або перероблення товару на замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця).